Üreme hücreleri ve embriyo arasındaki ilişki nedir?

'Frmartuklu Soru-Cevap Bölümü' forumunda Kayıtsız Üye tarafından 20 Eylül 2012 tarihinde açılan konu

  1. Sponsorlu Bağlantılar
    arkadaşlar hoca 8. sınıf fen çk. den ödev verdi yapmazsam yarın ki sözlüm 000000000000000 ne olur yardım edin
     
  2. üreme hücreleri sperm ve yumurtadır.
    embriyo ise bebeğin doğum evresidir.
    aralarındaki ilişki ise sperm ve yumurtanın birleşimi sonucu embriyo gerçekleşir.

    Ancak Bunu Bulabildim :ss
    Kaynak Olarak : DENİZLİ (ADMM) Yazmanız yeterli :D
     
  3. Her zaman ki gibi süpersin selenn;))
     
  4. üreme hücresi döllenerek embriyoyu oluşturur
     
  5. ya istediğimiz cewap bu değil kares :/
     
  6. yaa hiç güzel cevap değil
     
  7. sperm ve yumurta birleştikten sonra döllenme olur sonra anne karnında embriyo meydna gelir.9 ayı bitirdikten sonra embriyo dünyaya gelir.
     
  8. aynen ya ilişkiyi yazın anlamını değil :<
     
  9. ya şunu düzgünce özet olarak cevaplayın :(
     
  10. ilişkiyi istiyoz biz yaa :(
     
  11. fen ve teknoloji 8. sınıf 2. etlinlik değilmi bu
    öğrenciler artık bilgisayara soruyor
     
  12. ya açıklamaya gerek yok asıl cevabını verin yeter :(
     
  13. eğer 8. snf fen çalışma 13 14 15 i yapıyorsanız işte size cevaplar siz uraşmayın çünkü bn çok uraştım
    2. etkinlik:
    embriyo, dişi üreme hücresi yumurta ve erkek üreme hücresi spermin birleşmesiye oluşan canlıdır.
    3. etkinlik:
    2->5->1->4->3->6
    4. etkinlik:
    eğrelti otu= 500
    koyun= 54
    domates= 24
    kartal= 66
    gül= 40
    fil= 56
    serçe= 60
    yılan= 78
    karga= 56
    5. etkinlik:
    deniz yıldızı, solucan, sinek, kertenkele
    6.etkinlik:
    ..............................
    7. etkinlik:
    1. kromozom
    2. çekirdek
    3. mitoz
    4. biramayası

    BİŞEY DEYİİİL
     
  14. offff 8. sınıf etk. 2 yapılmıyo bilen varmı looo
     
  15. açıklamaya gerek yok sadece diğerlerii
     
  16. he bireyde bulunan kromozom sayesinde oluşan embriyoda 2n:46 kromozom bulunur. (sperm:23, yumurta:23) sperm yumurtaya girerek döllenir ve döllenme sonucunda embriyo oluşur. Embriyo 9 ay boyunca anne karnında gelişimini tamamlayarak bebek oluruşur.
     
  17. ya arkadaşlar biri cevap yazzın üreme hücresi ve embiriyo arasındaki ilişki :(
     
  18. Cevap: üreme hücreleri sperm ve yumurtadır.

    embriyo ise bebeğin doğum evresidir.

    aralarındaki ilişki ise sperm ve yumurtanın birleşimi sonucu embriyo gerçekleşir.
     
  19. sperm ve yumurtanın birleşimi sonucu embriyo oluşur aralarındaki ilişki bu
     
  20. offf! bune ya ilişki diyoruz ayrıntıya ne gerek var.
     

Bu Sayfayı Paylaş